wtorek, 6 sierpnia 2013

Lasagne z krakersami

Jeśli kogoś zdziwiło połączenie lasagne z krakersami, to ja się dołączam do tych, co również się dziwili :)

Pierwszy raz jadłam u koleżanki i zakochałam się w tym smaku.

Od klasycznej różni się znacząco - nie ma makaronu, nie ma sosów, a mi smakuje bardziej. I łatwiej się robi :)

Potrzebujemy:

- krakersy
- mięso mielone
- cebulę
- 2-3 pomidory
- ser żółty
- ketchup
- sól, pieprz, bazylię
- tłuszcz

Mięso doprawiamy solą i pieprzem. Na rozgrzanej patelni podsmażamy cebulę pokrojoną w kostkę, dodajemy mięso i smażymy.

W blaszce - rynience posmarowanej tłuszczem układamy warstwami:
- krakersy
- połowę mięsa
- starty ser
- krakersy
- połowę mięsa
- pomidory pokrojone w plastry
- sól, pieprz, bazylia
- ketchup
- starty ser
- pokruszone krakersy

Całość pieczemy ok. 30 minut w 180 stopniach.

Szybkie i pyszne! :)




Ocena męża (w skali od 1 do 6) - 5+ ja chcę jeszcze raz 

i jeeszcze jeden i jeeszcze raz...:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz