piątek, 19 kwietnia 2013

Sałatka z łososiem w sosie musztardowo-miodowym

Muszę przyznać dość nieskromnie, że sałatka z łososiem, plus musztarda, plus miód to naprawdę zacne połączenie.

Sałatka ta bardzo prosta jest w przygotowaniu.

Potrzebujemy:

- sałatę (może być mix)
- 2 pomidory
- kilka czarnych oliwek
- 100 g łososia wędzonego
- 2 jajka


Na sos:
- 1 łyżka musztardy
- 1 łyżka miodu
- 2 ząbki czosnku
- oliwa z oliwek (ok 100 ml - lałam na oko)

Umytą sałatę rwiemy na mniejsze kawałki, wkładamy do miseczki. Dodajemy również pokrojone pomidory, oliwki oraz łososia.

Wszystkie składniki na sos łączymy razem (czosnek wyciskamy), dokładnie mieszamy. Ja użyłam niezastąpionego blendera.

Sos dodajemy do warzyw i wszystko mieszamy. Na wierzch kładziemy jajka ugotowane na twardo, pokrojone w ósemki.

Smacznego!



Ocena męża (w skali od 1 do 6) - 5+ jedna z lepszych sałatek, które jadłem

no to się zdziwiłam :-) 




5 komentarzy:

  1. Pięknie wygląda!!!
    Czasami załuje ,że nie lubię warzyw..:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inka, a owoce jesz? Nie wiem, jak można nie lubić wszystkich warzyw ;p

      Usuń
  2. Owoce jem :)
    Wymyśl coś szpeszial for mi:D:D plisss:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warzywka są dobre :)
      Owoce też :)
      sałatka wygląda apetycznie

      Usuń